26 ביולי 2016

כיצד בוחרים דלתות הזזה?

אין מה להשוות בין מעוצב לבית שאינו כזה, הראשון יפה מלכותי ומעניין, ואילו השני משעמם מכוער ואינו מזמין פנימה. על כן חשיבות העיצוב היא רבה ועצומה ואין להשוות אותה אל מול אי עיצוב. אחת הדרכים המובילות לעיצוב הבית היא בחירה בדלתות מתאימות ויפות, כאשר תמיד השאלה כבדת המשקל היא באיזה דלת לבחור ומה יהיה הכי יפה לבית שלנו. בשורות הבאות ננסה לתת מענה לשאלות אלו כאשר התשובה שלנו תהיה כי הבחירה הטובה ביותר היא דלתות הזזה. דלתות אלו נכנסות אל הקיר וכך מספקות נופך נוסף לבית. דלתות הזזה מאפשרות לנו ללכת עם ולהרגיש בלי, במה שמהווה יתרון עצום אל מול דלתות רגילות. נראה כי אם יש אפשרות לבחור, הרי שדלתות ההזזה הן בחירה הטובה ביותר לבית הן מהבחינה העיצובית והן מהבחינה הפונקציונאלית והכל כפי שיפורט להלן. 

איך נדע איזה דלתות הזזה לבחור?

השוק של דלתות הזזה הוא גדול, ונמצאים בו אין ספור דוגמאות שניתן לבחור ביניהן. השאלה היא כיצד נבצע את הבחירה הטובה ביותר ונבטיח את הדלת הטובה ביותר שתתאים לבית שלנו. ראשית, חשוב מאוד לומר כי הבחירה צריכה להיעשות קודם כל על סמך התחושות האישיות שלנו וההעדפות האישיות שלנו. מה שאנחנו אוהבים צריך להדריך אותנו ולהיות המדד הראשי בבחירותינו, ועם זאת ישנם מספר מדדים נוספים אשר יכולים לסייע לנו ולתת בידינו את הכלים להצלחה. ראשית, אנחנו יכולים להתייעץ עם איש מקצוע כגון מעצב פנים או נגר אשר יסייעו לנו לבחור בדלת הנכונה וייעצו לנו מניסיונם העשיר. בכדי להגיע לאיש מקצוע טוב, פנו לקבל המלצות מאנשים אשר השתמשו בשירותיהם בעבר. דבר נוסף אותו ניתן לעשות, הוא לפנות אל פרויקטים שהסתיימו ולבקר בבתים בהם מותקנת דלת הזזה ולראות שם מה התאים והאם זה יתאים גם לנו.

דלתות הזזה

על אילו פרמטרים להסתכל בדלתות ההזזה?

כמו בכל דבר, גם בדלתות הזזה אחד הדברים החשובים ביותר שיש להסתכל עליהם הוא המחיר, כאשר כמובן שהמחיר משפיע על איכות המוצר. אין המשמעות היא שצריך לבחור את הדלת היקרה ביותר, אך כן חשוב להבין שסביר להניח כי המוצר הזול ביותר גם יתקלקל מהר, ועלינו לקחת זאת בחשבון כאשר אנו הולכים לבחור את הדלת. דבר נוסף שאותו יש לקחת בחשבון הוא השאלה, האם ניקח דלת בהזמנה אישית או שמא דלת שמיוצרת במפעל בכמויות גדולות, גם כאן המחיר משחק תפקיד חשוב כאשר ברור כי דלת שמגיעה בהזמנה אישית תעלה יותר. לבסוף, עלינו להסתכל גם על עיצוב הדלת ולבחור את הדלת היפה ביותר שמתאימה לצרכים שלנו. חשוב מאוד להבטיח כי לא נעשה בדלתות שימוש בצבעים מסרטנים וכי הדלתות עומדות בכל תווי התקן שנקבעו במדינה, אל תחפפו בנושא זה מדובר בעניין של בריאותכם האישית ושל ילדכם.

מה מייחד דלת הזזה?

אחד הדברים החשובים שנאו חייבים להזכיר כאשר אנו עוסקים בדלת הזזה, היא הכיס אשר הדלת נכנסת אליה. משמעותו של הכיס היא כי לרוב לא נצליח להרכיב את הדלת לבד ונצטרך לעשות זאת בעזרתו של איש מקצוע. כלומר, דבר זה משפיע על מחיר הדלתות ואנו חייבים לקחת זאת בחשבון. לכן למרות הפונקציונאליות הגבוהה של הדלת והעיצוב היפייפה שלה, לרוב מחירה יהיה גבוה יותר משל דלת רגילה. אנו חייבים לקחת זאת בחשבון, ולחשוב על כך כאשר אנו בוחרים וחוככים בדעתנו באיזה סוג של דלת לבחור. דלת הזזה יכולה להיות הפתרון המושלם בשבילך, אך חייבים לחשוב על כל האפשרויות כאשר באים לבחור בה.