9 בפברואר 2011

מחיר שיפוץ מטבח


טרנד הבישול והאפייה צבר תאוצה בשנים האחרונות. מעבר לתכניות הבישול שצצו בטלוויזיה כמו פטריות אחרי הגשם, הישראלים אוהבים מאד לאכול. על מנת להכין מאכלים לתפארת שמוצגים בתכניות הללו או להכין מנות ממש כמו במסעדות גורמה, כל אדם שהוא חובב בישול, ישאף שיהיה לו את המטבח המאובזר והמושלם לכך.

אם יש חלל שניתן לשדרגו לפתוח ולהרחיב, זהו המטבח. סקירה של מחירון שיפוצים ברשת, עשויה לסייע למי שרוצה להרחיב את המטבח שלו, לבחור את בעל המקצוע המתאים לכך.

בניית מטבח ופינת אוכל במחירון שיפוצים

עבור רוב האנשים, המטבח הוא מקום התכנסות ובילוי מרכזי. המטבחים של ימינו הם מרווחים, מושקעים ומרשימים מאד. בשנים האחרונות רבים משמשים במחירון שיפוצים כדי לבדוק בין השאר כמה יעלה ליצור מטבחים יותר קומפקטיים ובעלי אחסון מקסימלי. מטבחים שבהם יהיה סדר מופתי מלכתחילה, לא רק בעת הבישול. המטבח צריך להיות מרווח, נוח לישיבה ובעל משטח עבודה גדול. המטרה העיקרית היא לבחור במחירון שיפוצים, מחירים סבירים לשיפוץ ויצירת חלל שימושי, אך לא מנוכר.

במחירון אפשר לבדוק עלויות של הוספת חלונות באזור המטבח. כך למעשה  תשתפר אשליית המרחב, על ידי חדירת אור ותחושה של איורור. בניית מטבח פתוח אל חלל אחר (במיוחד הסלון) תאפשר מרחב תנועה בלתי מוגבל ותרחיב את אשליית המרחב בקומה בראשונה. הבעייתיות בדבר, היא בעיני אלו שלא אוהבים מטבח חשוף לעיני כל, אך זו אחת האופציות המרכזיות להרחבת החלל בקומה הראשונה. בכל מקרה, מומלץ להתייעץ עם בעלי מקצוע במחירון שיפוצים על דעתם בנושא. 

המקום השני בחשיבותו למטבח, היא פינת האוכל שגם עליה יש לשים דגש בבחירת מחירון שיפוצים ולייחס לה חשיבות בתהליך השינוי של המטבח. בפינת האוכל משתמשים בעיקר כאשר מארחים מספר רב של אנשים. מומלץ שהאזור שבו היא תמוקם יהיה גם קרוב למטבח וגם מואר. פינת אוכל שתמוקם בחלל עם נוף לגינה, היא דבר מושלם. מומלץ לרכוש שולחן אוכל שיכול להתרחב על ידי פלטות נסתרות, מה שחוסך מקום על ידי קיפולו לאחר הארוחה. ניתן לבדוק במחירון אם בעל מקצוע יכול להכין ולהתקין לכם מראש פלטות כאלו בשולחן הקיים בפינת האוכל.

מטבח חדש ומחירון שיפוצים

במידה והחלטתם על הקמת מטבח חדש מיסודו, במחירון שיפוצים תוכלו למצוא את בעלי המקצוע השונים שאמורים לטפל בכל התשתית לכך. אינסטלטורים, חשמלאים, נגרים וכו', מופיעים כולם במחירון שיפוצים. בנוסף, כדאי להתייעץ תמיד עם חברים או מכרים ששיפצו את אזור המטבח ופינת האוכל על מנת לקבל המלצות וחוות דעת אישית. כמו כן, המלצות של גולשים ברשת האינטרנט יכולה לסייע בבחירת אנשי המקצוע המתאימים לעבודה.