28 בנובמבר 2016

דלתות פנים : תרבות עיצוב הבית עולה מדרגה


דלתות פנים הם המתכון המושלם היום לעיצוב מודרני של הבית ולחלוקה נכונה של המרחב בהתאם להעדפות האישיות שלכם. עיצוב הבית הוא מלאכה ששכרה בצידה בסופו של יום זהו המקום אליו אתם חוזרים לאחר יום עבודה עמוס או לאחר יום לימודים ארוך. בית מעוצב בהתאם לטעם האישי שלכם מוסיף טעם לחיים והופך את השהות בבית לחוויה של ממש.
דלתות פנים מאפשרות לכם קודם כל לתת לכל חלל בבית את המקום שלו, חדר ההורים יש לו אופי משל עצמו ובהתאם לכך העיצוב המיוחד של הדלת מותאם באופן ייחודי לאופי החדר, חדר הילדים הוא מרחב שונה בו לכל פריט בעיצוב החדר יש משמעות, לכל רהיט ולכל דקורציה יש את המקום המתאים עבורם על מנת להשרות אווירה מתאימה.

דלתות פנים בהתאמה לעיצוב הכללי של הבית


כל חלל של הבית יש לו משמעות בתהליך העיצוב ולכן חשוב מאוד להתאים את דלתות הפנים למבנה החללים השונים של הבית בהתאם לגודל היחסי של המרחב.
חללים קטנים עדיף לעצב באמצעות דלתות פנים מינימליסטיות שאינם שוברות את הסימטריה של החלל ויוצרות דיספרופורציה בין הדלת לחדר המיועד. דלת קטנה המשתלבת הן מבחינת הצבע והמרקם והן מבחינת הגודל בחלל הקטן, היא פתרון אידיאלי להשתלבות של דלתות פנים עם מבנה החדר ועם שאר הרהיטים המאכלסים את המרחב.

חללים פנימיים בהם אין חלונות, עדיף לעצב באמצעות דלתות פנים עם אלמנטים עיצוביים המאפשרים זרימה טבעית של האור. כל חלל פנימי של הבית משקף את הייחודיות של מי שגר בו ועל הדלת להתאים הן מבחינת העיצוב והן מבחינת הצבעים לאדם השוכן בחדר, אך ישנם קריטריונים אובייקטיבים שיש להתחשב בהם אם רוצים להגיע לתוצאות מקסימאליות בעיצוב הבית, אחד מהם הוא היכולת של האור לעבור בטבעיות דרך הדלת בחללים פנימיים ללא חלונות.


דלתות פנים


עיצוב מטבחים באמצעות דלתות פנים


עיצוב מטבחים הוא אחד התחומים המרתקים ביותר בתחום עיצוב הבית שעובר מהפכה של ממש בתחום העיצוב. כיום כולם מודעים לכך שעיצוב המטבח של הבית הוא משמעותי ביותר עבור העיצוב הכללי של חלל הדירה, מטבח מעוצב באמצעות דלתות פנים משנה לחלוטין את כל התחושה של המרחב ומאפשר לכל מעצב לשנות לגמרי את אופי הדירה באמצעות העיצוב המיוחד של דלתות המטבח.

דלתות עץ מעוצבות למטבח, מתאימות במיוחד למטבח סגור, הדלתות יוצרות הפרדה ברורה בין המטבח לבין השטח החיצוני. דלתות פנים מעץ למטבחים מתאימות במיוחד עבור בתי קפה ומסעדות ופחות לחללים בבית פרטי, התחושה הנוצרת בעקבות העיצוב היא פרטיות ואינטימיות בחלל בית הקפה או המסעדה והעץ נותן תחושה רגועה ושלווה.

המטבח הוא מרכז הבית מקום המפגש של כל בני הבית, מקום של חיבור וקרבה, דלתות פנים מעוצבות למטבח מאפשרות לכם לתכנן באופן מושלם את אופי המקום האינטימי של כולכם, מקום של מפגש וקרבה, מקום של חום ואהבה.

עיצוב הבית המאה ה-21


המאה ה-21 היא המאה של עיצוב הבית, לכל פריט ולכל דקורציה יש משמעות והכול משתלב לאחדות אחת, אחד הדברים הייחודיים ביותר בעיצוב הבית במאה ה-21 הוא עיצוב באמצעות אור. לפסל את המרחב באמצעות כמות האור הנכנסת ויוצאת זאת מלאכת אומנות של ממש, האור הוא אותו האור אך היכולת לעצבו בהתאם לצרכים האישיים שלכם זאת כבר מלאכה עדינה שבסופו של יום משנה את כל התמונה.