13 באוקטובר 2010

מחירון שיפוצים


מחירון שיפוצים לחללים שונים

השימוש במחירון שיפוצים הוא דבר הכרחי ורצוי במידה והחלטתם לבצע שיפוץ בחלל כלשהו. אנשים משתמשים במחירון שיפוצים במידה והחליטו לבצע שיפוץ בבתים פרטיים מסוגים שונים כגון: וילות, לופטים, דירות בבניין עוד.

מחירון שיפוצים נועד לסייע גם במקרה של שיפוץ חללים קונבנציונליים ולא קונבנציונליים אחרים. ניתן לבצע שיפוצים בבתי עסק שונים, במרכזים מסחריים, מרכזים קהילתיים ועוד. שיפוצים גם מתנהלים בחללים פתוחים כמו גנים ציבוריים, מדרכות הליכה וכו'.

השיפוצים הנפוצים ביותר הם אלו שמתבצעים בחללים של דירות.
אנשים ישתמשו במחירון שיפוצים על מנת לקבל תפיסה על העלות הנדרשת לשינוי בכל הדירה שלהם, או רק בחלקים מסוימים ממנה. לעתים השיפוץ יהיה קל, פשוט ומהיר בחלל מצומצם ולעתים הוא יהיה אינטנסיבי וארוך בחלל רחב וגדול.

ההחלטה לשפץ מונעת מתוך שיקולים של רצון לשינוי בעיצוב הבית, שינוי של המבנה מבחינת פונקציונליות והרחבה או הקטנה של החלל. ישנם מקרים שבהם מתבצע שיפוץ כתוצאה מחוסר ברירה (התיישנות של המבנה או אפילו נזק שנגרם לו).

מחירון שיפוצים מקוון

בטרם ניגשתם למחירון שיפוצים על מנת להחליט על סוג ואופי השיפוץ, יש לברר לאילו בעלי מקצוע אתם זקוקים כדי לנהל את השיפוץ. לאחר שהחלטתם על סוגי בעלי המקצוע, הגיע הזמן לעבור לחלק החשוב ביותר והוא בחינת העלות. מחירון שיפוצים הוא הפתרון האולטימטיבי לכך. קיימות מספר אפשרויות לבירורו:

ראשית, בדקו בקרב אנשים בסביבתכם הקרובה שכבר ביצעו שיפוצים דומים לשלכם מה העלויות השונות. הדבר יכול לשמש לכם כמדד להשוואת מחירים בין מה שמוצע לכם על ידי בעלי המקצוע, לבין מה שחברים שילמו עבור שיפוצים דומים. מחירון שיפוצים אמין הוא זה שנמצא ברשת האינטרנט. כלומר, מחירון מקוון.

ישנם סוגים רבים של אתרי אינטרנט שמחזיקים ברשותם מחירונים מקוונים לתחומים כגון:  מחירוני רכב, מחירוני דירות ועוד. מעבר לאלו, ישנם מחירונים מקוונים המיועדים לבעלי מקצוע.. הגולש יכול למצוא את סוגי השיפוצים שהוא מעוניין לבצע תמורת סכום הכסף שהוא מוכן להשקיע. המחירון המקוון מאפשר לו לקבל הערכה ממוצעת של עלות ההשקעה בשיפוצים.

מחירון שיפו

כמו כן, בעלי המקצוע השונים יכולים להציע באתרים שלהם הצעות מחיר בסיסיות עבור סוגים שונים של שיפוצים שהם מבצעים. בהצעה יכול להופיע לינק עצמן לאתר הספציפי של אותו בעל מקצוע. האתר ייתן לגולש אינדיקציה למה הוא מקבל בתמורה להשקעה הכספית בשיפוצים.

מחירון שיפוצים והמלצות

עוד יתרון למחירון ברשת הוא האפשרות לצפייה בחוות דעת של גולשים על בעלי מקצוע שונים. אם מדובר בביקורת בונה או ביקורת הורסת.
המלצות הגולשים יתנו לגולש אינדיקציה אם כדאי או לא לשכור את שירותיו של בעל המקצוע המבוקש.

לבסוף, חשוב לזכור כי כמו בכל שיפוצים שנערכים בחלל, במהלך עבודות השיפוצים מתגלים לרוב דברים נוספים שיש לשפץ והעלות עשויה לתפוח. יש להיערך לכך מראש.